Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

MMS-bloggning

Av Sofia Olsson - 8 mars 2009 19:31

Ännu en bild på A och hans störta fan Leo

 
 
elin med nosa

elin med nosa

11 mars 2009 11:45

Hej Sofia, vad roligt att din blogg kom till liv igen:) hoppas du fortsätter... så kul att följa dig o dina fina hundar! Huset ser ju urmysigt ut (och vilket bra fönster hälsar Nosa)
kramar från Borås

http://www.elinshunderi.se

 
Ingen bild

Maria

12 mars 2009 11:02

Hejdär, instämmer med Elin!
Vera & Yoyo har lagt in om blygglov hos husse för att få en liten trappa upp så dom oxå kan kika ut över nejden :-) vi får se när den blir till.
härliga bilder!
kram

 
Marianne

Marianne

2 april 2009 23:00

Hello :-) har missat att kommentera men du vet ju vad jag tycker om bilderna på A & L - som alltid bara så härliga!
Glöm nu inte, spana in lite frallor åt mig på långfredagen.....

ciao så länge

http://winniehurst.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

26 maj 2009 11:21

hallå där sofia, nu vill vi se en sommarbild på dina änglar :-)
kram
ps vi ses på söndag! ds

 
Tina

Tina

11 juni 2009 22:29

Men nu har jag kollat på samma snöbilder varenda dag i evigheter - är det fortfarande snö där ni bor??? Näe, tror inte det - jag vill ju se ilte nya bilder!

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Olsson - 16 mars 2013 14:14

Idag åkte vi ut en sväng till mitt favoritställe. Två timmar blev det ute i solen. Hade helst av allt spenderar ett ex antal timmar till ute på isen, men men....... Hundarna är nöjda och nu när vi är hemma, så nu blir det lite bentuggning och slapp...

Av Sofia Olsson - 15 mars 2013 23:44

Dessa tre underbara ger mig så mycket kärlek och glädje ?...

Av Sofia Olsson - 17 oktober 2012 21:54

Efter en snöig bilresa till Hamar från Sälen, men några minuter tillgodo entrade vi den trevliga utställningshallen. Totte som nu har hunnit bli två, gick in i ringen i en väldigt stor öppenklass- hela 17st! Endast 3 st fick excellent och Totte slog ...

Av Sofia Olsson - 8 augusti 2012 15:17

Idag var ett massagebesök för hundarna inbokat hos Frida i Casa DeVeritas. Duktiga jag börjar med att försova mig det grövsta....... 08:35 vaknar jag, 09:00 skulle jag va i Åkersberga. Först ut var Lily. Frida hittade några ömma och stela punkt...

Av Sofia Olsson - 6 augusti 2012 22:04

Klockan 15:00 i morgon har jag tid för Lily hos veterinären för att kolla vad det är för knöl jag har hittat bak vid hennes käke. Det är inget som sitter i skinnet, utan vid käkbenet och man kan liksom grabba tag i den. Hon ömmar inte, men jag undr...

Skapa flashcards