Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sofia Olsson - 2 april 2011 11:32

Åh, va jag längtar! Fredagen den 13 maj styr jag bilen norrut, slutdestination Luleå. Ska vara där i ca 1 vecka, kommer hem igen den 22 maj- ska bli helt underbart!

Vi brukade alltid åka dit någon gång per år, då min mormor levde. Men nu är det bra många år sen jag var där (kommer inte ens ihåg sist ja var där), därför jag kände för att ta en liten tripp dit. På vägen upp ska jag även besöka mina kusiner och farbror i Örnsköldsvik, ska också bli riktigt kul. Brukade vara där som barn, fast då mest på ridläger. Under denna resa ska jag även passa på att ställa alla tre hundar. Första utställningen blir i Överkalix den 15 maj och sen blir det en utställning i Piteå den 21 maj. Så det blir en hel vecka i den norrländska naturen, ska göra lite dagsutflykter varje dag- kalixälven, myrerna, gamla bruk mm mm. Åh, fi fasen va jag längtar!

 

Ovido - Quiz & Flashcards