Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Sofia Olsson - 28 juli 2011 22:07


Den 15:e juli fyllde min vackra Alfons 7år- 7 helt underbara år! Att tänka tillbaka och se på all glädje han har givit mig, gör mig alldeles varm i hjärtat. Visst, han har ju gett mig ett och annat grått hårstrå- men men, vad gör det om 100 år?! Men som ni kan se själva, så har min röde riddare fått ett antal gråa hårstrån själv. Men jag älskar det- hans fina silvernäsa!   Födelsedagen firandes med bad, egentid med mig i flera dygn, skumpa, race med minatyrhingsten, viltsvinspaté, hallon och massa annat gått.

                          

Jag hoppas på minst lika många år till med min riddare. En sak som jag verkligen ser fram emot är nästa sensommar- då jäklar blir det till att entra ringen igen, men då som veteran!!  

Ovido - Quiz & Flashcards