Alla inlägg den 4 december 2011

Av Sofia Olsson - 4 december 2011 22:05




När jag kom hem här om kvällen så fann jag ett brev från STOKK (Stockholms kennelklubb) i brevlådan. Det första jag kom att tänka på var att det säkert var någon information om kommande kurser eller liknande. Tro mig att jag blev förvånad när jag insåg vad det var för något - en inbjudan till Puppy of the year 2011 på Grand Hotell!

Min lilla skit ska få showa loss på Grand Hotell och vi människor ska få avnjuta Grands goda och välkända Afternoon tea.  




 

  

  Detta är ju inte förrän i mars, men jag lovar att jag ska uppdatera er om allt efter vi har varit där.


Av Sofia Olsson - 4 december 2011 21:50



Hipp Hipp Hurra för Lily!




Tisdagen den 22/11 fyllde världens bästa Lily år - hela 4år! Tänk vad tiden går fort när man har roligt med någon. Lily är världens mysigaste som charmar allt och alla hon träffar. Hennes bruna ögon kan få vem som helst att smälta. 


Min varmaste värmedyna, vad jag älskar dig!       




Av Sofia Olsson - 4 december 2011 01:44








Nu har jag fixat en ny, tillfällig hemsida


Alfons Lily & Totte


 




Skapa flashcards