Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Sofia Olsson - 17 oktober 2012 21:54

Efter en snöig bilresa till Hamar från Sälen, men några minuter tillgodo entrade vi den trevliga utställningshallen. Totte som nu har hunnit bli två, gick in i ringen i en väldigt stor öppenklass- hela 17st! Endast 3 st fick excellent och Totte slog till och vann den stora klassen. Sen i Bästa Hane så var T på topp och det tror jag syntes- Bästa hane, Cert och Cacib! Wihoo! Och tillslut BIM av 88st anmälda staffar.

Min vackraste Alf fick även han excellent och blev tillslut BIR-veteran!!
Jag valde att stanna kvar till finalerna. Tyvärr vart min ögonsten inte utplockad, men det är bara på't igen!

Detta var första gången jag ställde i Norge, så jag har inte så mycket att
jämnför med men denna utställning var väldigt trevlig.

Är så förbaskat stolt över mina grabbar <3

Ovido - Quiz & Flashcards