Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia Olsson - 18 juli 2012 10:15

I söndags så fyllde min vackraste Alfons och hans syskon från Garpenborgs U-kull 8år. Tänk vad tiden går fort, och vad roligt vi har haft på vägen. Jag hoppas att han håller sig lika pigg och frisk MINST åtta år till. Det enda som märks på Alf att han har blivit äldre är alla gråa hår som har tagit över hans kropp    En gång i tiden var han alldeles djupröd med vita strumpor fram- övergången från vitt till rött har nu suddats ut en hel del.


Det som jag ser fram emot är att få entra ringen med Alf som veteran. Premiären blir nu i helgen på Köpings Int. utställning. Tack Maria och Matthias för Alfs present!


Tänkte att jag ska dela med mig av den nyblivna veteraners kritik från Gränna (öppenklass). Alf missade veteranklassen med en vecka, tråkigt när det inte var en endaste veteranhane anmäld.


"7 year old red dog who is in excellent condition for age. Still enjoying the showring as moved around the ring with drive and purpose. Carrying his tail well. Excellent head and earplacement. Nice round eyes. Going a little grey around muzzle but not spoiling expression. Clear scissorbite. Handle excellent by owner."



Min vackraste skatt   

Av Sofia Olsson - 17 juli 2012 22:30

Ok, nu får vi se om det fungerar.......

Av Sofia Olsson - 17 juli 2012 22:15


Jag har precis startat upp en ny hemsida, en sida jag ska kunna uppdatera själv med resultat och bilder. Den gamla har inte blivit uppdaterad sedan 2008 och ganska mycket har hänt sedan dess. Jag har precis (har säkert funnits sedan länge) upptäckt att man kan ladda ner bloggplatsen-appen till telefonen, med det hoppas jag att jag kommer orka uppdatera bloggen lite oftare än vad jag gör nu.


Gud, det är så himla jobbigt att starta upp datorn, logga in, ladda upp bilder och skriva!


www.allitos.se

  



Bjuder tillsvidare på en bild på min raraste och vackraste tjej     

Ovido - Quiz & Flashcards